måndag 8 oktober 2007

Fågel på Shoppen!




8 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Vad fint. Jag fick örngottet med den gröna älvan. Finns den fortfarande att köpa?

Anonym sa...

Fågelmönstret är riktigt fint!

Kolla precis lagret angående älvan och vi har 3 påslakan kvar i det, inga örngott dock : )! Så jag lägger ut det till superpris, 199 Kr/styck inkl. frakt som alltid. Finns nu under bäddset!

Din polo är beställd från Finland, så jag hoppas jag får in den fort! Gick tentan bra?

Sincerely Johanna sa...

Jag håller på med hemtentan nu. Jag har en rabattkod från att ha det gott bloggen. Kan jag använda den på påslakarnet eller får jag inte ta rabatt på erbjudande?

Anonym sa...

Jo det kan du få!

Sincerely Johanna sa...

Det dras inte bort någon rabatt när jag skriver in koden i fältet för rabatkoder. Hur gör jag då?

Anonym sa...

Ska kolla, jag mailar dig!

Anonym sa...

Supersnygga! Nu även på min blogg :-)!

Anonym sa...

Weronica: Passar ju perfekt med flyttfågelbäddset nu när ni har fått tomt - Stort Grattis!!