söndag 7 oktober 2007

Måndag på Shoppen...


Modell: Jessi Green
Fotograf: Johanna Törnquist

Hoppas ni har haft en go helg! Själv har jag haft en riktig slappehelg och ätit massor av godis, snackat GI med väninnan Linda och ätit ännu mer godis : ). Men jag har också sett en superbra film, som jag gärna rekommenderar - The Last King of Scotland - så bra!! Tack syrran Maja för tipset!

Imorgon kommer lite nya MbyM kläder online, blandannat dessa tre sjukt snygga plagg!

Ha en fortsatt härlig söndag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en najsig helg =) och vilka fina kläder! Kul med så pass många nyheter nu...
Btw - fick du mitt mejl härrom dagen?
Kram Madda

Hanna sa...

Vi har verkligen den snyggaste modellen! Säger som jag har sagt förut: Jessi borde sluta sitt dayjob.

Anonym sa...

Madda: Javisst är det kul! Japp jag har fått ditt mail, har inte hunnit svara! Mailar dig imorgon så bestämmer vi! Kram!

Hanna: Visst har vi! Men du var grym du med Hanna!

Anonym sa...

Vad mycket fint!

Unknown sa...

Jessi är perfekto som topmodell

Kram: Jonas

Anonym sa...

Den rutiga klänningen är döfin!