tisdag 23 oktober 2007

Snart kommer det regna igen...



och vad är inte bättre då än en snygg regnjacka!! Nu har de kommit och nu är de fotade.

Några dagars frånvaro från bloggen har vi haft, några dagar fullt upp med felleveranser och en massa strul! Men nu är vi tillbaks igen och innan det är dags för dagishämtning, vilket är typ nu....så vill jag visa er hur fin regnkappan och jackan är i "verkligheten"! Trenchen är ett måste för mig i höst och jag blev även otroligt sugen på jackmodellen när jag fotade Linda tidigare idag, bedårande eller hur?

3 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Hade jag inte just köpt ett regnställ hade jag helt klart köpt den korta varianten av era regnjackor.

Anonym sa...

Jag är intresserad av trenchen, så fin.

Unik Design sa...

Johanna: Det förstår jag, den är grymmefin. Din polo verkar vara en aning försenad : (, men jag hör av mig så fort vi har fått leveransen!

Anne: Ja den är super!