tisdag 23 oktober 2007

Urban Buzz News!


Svårt att slita mig från datorn, vill lägga upp mer nytt från Lindas och min fotosession utanför butiken : ) idag! Supersnygg MbyM jacka är online och även dessa underbara siden/bomullplagg från Urban Buzz! Som vanlig bör ni gå upp en storlek allafall i blusen, men i kjolen kan ni gå ner en storlek. Kommer lägga upp mått på dessa plagg i veckan. Men oj vad jag gillar Urban Buzz, kjolen måste jag bara ha!

Nä nu måste jag sova! Har varit så himla trött idag, imorgon ska jag på möte i Köpenhamn så det är nog bäst att vara lite utvilad. Vet också att jag vid 4-tiden kommer vakna av tjejens hosta....hon är förkyld igen, stackaren : (!

Godnatt!

3 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Blusen är verkligen jättefin. Och vad gäller polon, bättre sent än aldrig.

Anonym sa...

Den är helt fantastisk!! Vilken superkund du är, tack : )!

Anonym sa...

Fasen vad Linda är snygg!