onsdag 24 oktober 2007

Vinn 500 shoppingpengar!


Efter en bra mötesdag i Köpenhamn var tanken att jag skulle lägga online lite mer nytt som har kommit in, men e-handelssystemet krånglar och vill inte samarbeta, så det blir inget med det. Det som jag hade tänkt skulle gå online var ovanstående plagg från Nanso. Den vänstra polon känner ni säkert igen, iom att vi redan har den i silvergrå på Shoppen. Den är så sjukt snygg så det är löjligt därför var vi bara tvungna att ta in den i plommon också.
Så vänner iom att tekniken inte vill det jag vill så kör vi en tävling, vilket var längesen!
Vinst: 500 Kr att shoppa för på Unik Design
Frågor:
Hur hittade du till Unik Design (butiken i Malmö eller webshoppen)?
Berätta om dina shoppingupplevelser på Unikan! Positivt & Negativt. Är det något som du saknar? Om du inte har shoppat hos oss, ange det.
Förutom detta vill vi att du tipsar om denna tävling på din blogg, om du har en såklart och om inte så tipsa dina vänner!
Maila dina svar, din adress och glöm inte att ange om du har en blogg till info@unikdesign.se
Vi vill gärna ha dina svar senast onsdagen den 31 okt! Vinnaren meddelas per mail och här på bloggen den 1 nov. LYCKA TILL!

6 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

I och med att jag redan har vunnit en gång så står jag över den här gången och låter någon annan ta chansen. Men jag kan berätta om hur jag fann er ändå. Jag har för mig att jag sökte på en designer eller ett vistt klädesplagg och hamna på en blogg som hänvisa till er. Och mina intryck av er är bara positiva, vet ingen annan som tar så väl hand om sina kunder som ni, skickar födelsedagsgåvor, beställer in större strl och är snabba på att svara på mail och dyl. Fortsätt så och jag är er evig trogen.

Anonym sa...

Kan bara instämma, ni är så otroligt bra. Nu ska jag tävla!

Anonym sa...

Johanna och Ida: Så underbart att höra, stort tack!!! KRAM

DMKA sa...

Och jag tävlar inte för jag är din namne :)
MEN jag kommer in till affären till helgen och provar den underbara plommonfärgade nansopolon. Kram!

Anonym sa...

Nina: Det gör du rätt i, är i butiken på lördag! Kram

Majolika sa...

Mmmmm, lila Nansopolo, I like! Men vi måste gör upp våra finanser innan jag shoppar nåt mer!