onsdag 21 november 2007

Jul med Minna!



Nu är det inte lång tid kvar till jul och det går snabbt, för snabbt! Jag brukar alltid vara ute i sista minuten med julklappar och jag skickar aldrig julkort! Men detta år kunde jag bara inte motstå Minnas julspecial och var bara tvungen att beställa ett gäng julkort, som jag hoppas jag även kommer skicka iväg till nära och kära! Men det kan jag inte lova, är otroligt seg med sånt! Men jag kommer iallafall rama in ett gäng och sätta upp på väggen nu i jul....så bra tycker jag dom är!

Kolla även in Minnas andra superroliga illustrationer på www.minna-illustrationer.se/
I helgen har Hanna fått i uppdrag att julskylta, det är nämligen skyltsöndag här i Malmö på söndag. Vet dock inte om det är så många som flanerar i Unikans kvarter denna söndag, men vi gör det finfint ändå och har öppet några timmar för er som går runt och spanar skyltfönster. På söndag kör vi även igång med Julshoppen, som får ersätta Partyshoppen med riktigt bra julklappstips! Men nu ska du inte tro att vi slutar fira vår 4-årsdag...... nädå festen fortsätter november ut!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Sköna kort
Jag köper alltid hem en massa kort men de blir aldrig iväg skickade

Unik Design sa...

Javisst är de underbara! Hmmm....jag är likadan, men i år ska det bli ändring : )!

Sincerely Johanna sa...

Jag älskar julkort och särskilt de lite ovanliga. Hon gör verkligen fina illustrationer. Hoppas du mår bättre nu.

Sofia sa...

Hoppas du är bättre idag. Vad fina julkorten var! Och det ska bli spännande och se din nya frissa förresten. Men du är väl som vanligt lika snygg och fräsch. ses om nån timme ;) Kram kram

Unik Design sa...

Johanna: Japp hon är superduktig! Jag är klart bättre, antibiotikan har gjort susen! Ska nu iväg och hämta paket från Nanso....håller tummarna att du vet vad : )

Sofia: Min nya frissa...hmmm...du kommer bli besviken! Jag ser ut som en åttitals hårdrockare haha! Ring mig när du är på ingång! Kram