tisdag 20 november 2007

Halsflussens femte dag...

Jodå det stämmer så bra det, jag har halsfluss och har tillbringat några dagar nu huttrandes under täcket och kollat på allt från Oprah till alla ring-a-ling-program som går på TV. Glömde nästan, var otroligt nära att ringa och beställa ett nytt och helt fantastiskt strykjärn vid namn Tobi Steamer som typ har visats på TV shop 5 ggr varje dag....men gjorde det inte. Som ni märker så har jag bara kollat på skit och förrutom detta så har jag även följt snuskläkarens rättegång, som har uppdateras kontinuerligt på aftonbladet under hela dagen. Man får ju inte missa något..... Det är ju en helt sjuk historia, har du missat den...så kan du läsa här!

Varit svårt att få iväg några leveranser de sista dagarana, min underbara sambo har fått iväg ngr akuta paket...men resten får vänta tills jag är på G igen eller när Hanna jobbar, och det är ju imorgon...YES!

Som vanligt kan man inte vara sjuk som egen företagare, så det är väl bara att krypa ner under täcket igen och bli frisk! Hej på er!

9 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Krya på dig Nina.

Unik Design sa...

Tack vännen....drygt att vara sjuk!

Var på G med ett mail till dig häromdagen, ang din polo-följetong, som har fastnat i Finland! Usch...men du kommer få en liten tröstpresent med när den äntligen dyker upp.

Sincerely Johanna sa...

Trist att det är så segt men jag väntar tålmodigt.

Anonym sa...

Oj Nina! Stackare. Halsfluss är ju så jävla jobbigt. Gumman.

Imorgon ska jag packa ordrar så tejpen glöder.

Krya på dig vännen! Kram

Anonym sa...

Hoppas att du snabbt blir bättre!

Jag fick ditt mail om att beställa fler armband. Jag jobbar på att uppdatera smycke delen på min webb. Gå in och titta:www.designrichter.se
Helene

Anonym sa...

Krya på dig!!

Unik Design sa...

Johanna: Ja det är supertrist att de har sån problem med sina leveranser....tröttsamt! Bra att du är en tålmodig kund, det behövs i ett sånt här läge!

Hanna: Låter bra min underbara kollega!!

Helene: Tack!! Ska kolla på det när jag är på bena igen!

Anonym: Tack, tack!

Anonym sa...

KRYA på dig

Unik Design sa...

Tack Carina!!