måndag 19 november 2007

Lägg ett bud...




Unikan goes Tradera : )! Denna väska har under hela hösten varit superpopulär, vet inte hur många gånger vi har kompletterat med nya väskbeställningar hos Westerlind! Nu har vi tagit in en specialväska som ni har chans att lägga ett bud på! Så vill du shoppa denna väska för t ex 500 spänn, maila info@unikdesign.se och avvakta mail från oss !
Så här får man göra när man inte har Tradera-tekniken, men för att underlätta det ytterligare så lägger vi även ut det bud som leder här på bloggen...så håll kollen.

Budgivningen håller på t om torsdag kl. 15.00! Good Luck!
Update!
8.40 Ledande budet är på 1100 Kr.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nina!

Jag imponeras över alla idéer du har. Fan vilken rolig grej.

Kram

Happy bidding everyone.

Anonym sa...

Riktigt roligt! Jag mailat mitt bud precis!

Anonym sa...

hanna: tycker jag med! Tyckte det var dags för lite skoj, iom att jag ligger nedbäddad i halsfluss : (!

Ida: Super, jag har fått det! Men som du ser är det inte ledande längre!

Li sa...

Vågar jag ropa hurra nu?

Unik Design sa...

li: Gör det, du vann!!! Jipeee! GRATTIS!