tisdag 8 januari 2008

Årets första leverans...


Klicka på bilderna för förstoring!

kom från Nanso! Två stora lådor med en massa finfina kläder, som 4 klänningar och 2 toppar. I och med att vi inte hunnit fotografera än och vi vet att många av er är supernyfikna, så tänkte jag ge er en liten förtitt på vad som kom in lager igår utifrån skisserna ovan.
Presentation
Nansos första vårkollektion heter Fortuna och är designad av Nina Jatuli. De sex styles som vi har fått in är markerade ovan. Färgerna och mönstrena är riktigt fina, vi har valt mönstret som du ser ovan i färgerna svart/vitt och ljung/blått. De underbara enfärgade plaggen, polon med knappar och klänningen har vi fått in i ljung och svart.
Priser:
Klänningar mellan 799 - 1199 Kr
Toppar mellan 799 - 949 Kr

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ser mycket fint ut!

Anonym sa...

Ida: Stämmer bra det!! God fortsättning.

Anonym sa...

Det ser jättefint ut. Mina favoritfärger dessutom. Jag har fått smak på Nanso efter beställning av min topp. Den är urskön

Anonym sa...

gjorde en liten paus här och tittade in hos dig Det blev ett tips idag

Anonym sa...

Fröken Ida: Vad härligt att höra Ida! Nansos kollektion är riktigt populär i vår butik, så jag hoppas att alla nätshoppare kommer gilla den också : )! Materialet är det samma...vilket är ett stort plus!

Att ha det gott: Tack så jättemycket!!!

Unknown sa...

Ja, det va verkligen en underbar kväll. Nina du e en vinnare för oss alla:)