tisdag 26 februari 2008

Kreativa Unikan...

går Sverige Runt och uppmärksammar våra kunders städer lite extra! Idag firar vi alla som bor i Piteå, Kiruna och Luleå med ett litet erbjudande! Bor du i någon av dessa städer och inte fått mail från oss idag, maila info@unikdesign.se, så får du mer info!

Vet att många av er väntar på mer från IVANA helsinki och vi har fått leveranserna, men ej hunnit med att fota allt ännu! Vad mer jo, igår kom en helt fantastisk svart cape med härligt prickigt innertyg från MbyM.

Nu vänner är det dags för lite frukost och sedan packa lite paket!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jag bor i Piteå och jag har, som många andra säkert, passat på att (ut)nyttja 50% tillfället. Det blev den rosa blommiga blusen från R&B, som är tuff och romantisk på samma gång. Dessvärre satt den lite snävt över bysten, hur det nu kan komma sig, mina som är så små ;) Måste känna mig för lite innan jag bestämmer för att behålla eller ej. passade även på att shoppa lite smycken. Armbandet med det lila hjärtat blev en favorit hos tjejerna på jobbet =)