söndag 9 mars 2008

Invigningsfest -30% på Allt*


Unikans nya ägare - Linn & Suzanne

Som ni har förstått så händer det grejer på Unik Design och inte små grejer utan stoooora grejer! Efter fem år som ägare till Unikan så lämnar jag nu över till mina vänner Suzanne och Linn. Känns superskumt efter så lång tid men även jättekul att börja med nya projekt! Mitt första projekt kommer vara att unna mig en lååång semester och efter det kommer jag börja som Internet Content Manager på Yves Rocher. Ska bli jättekul! Men självklart kommer jag sakna er alla underbara kunder som har gjort Unikan till världens bästa webshop och butik! Tack alla för dessa fina år : )!

Så jag hälsar Suzanne och Linn välkomna och önskar dem ett stort Lycka Till!! Läs mer om Unikans nya ägare här!

Ägarbyte firar vi med 30% på ALLT på både shoppen och i butiken i Malmö. Gäller ej i Fyndshoppen.

Ange rabattkoden FEST, så dras rabatten direkt. Festen varar t.om den 16 mars 2008!

Till shoppen!

Kram Nina, Linn & Suzanne

* Rabatten gäller ej i Fyndshoppen och på redan nedsatta varor!

13 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Det var som tusan. Lyca till på nya jobbet Nina.

Anonym sa...

Oj! Surprise! All lycka på vägen, Nina och tack för allt på Unik Design! Jag ser fram emot framtiden i shoppen.

Anonym sa...

Johanna & Weronica: Förstår att ni blev lite chockade, men jag hade övervägt det rätt länge! Ska bli spännande med nya utmaningar! Tack för allt vänner! Kram!!

Anonym sa...

Men oj vilken överraskning! Tack för denna tid Nina och spännande med nya ägare till en underbar e-shop! Kram Ida

Anonym sa...

Spännande värre, kommer med spänning följa fortsättningen. Grattis & lycka till Nina, Suzanne & Linn.

Suzanne sa...

Tack för Lycko-önskningarna...
Vi är mitt uppe i inköpen inför höst/vinter 08 och vi lovar en spännande shoppinghöst på Unik Design!
Men nu är det vår och vi får njuta av den först....kom gärna med tips och ideer på vad ni vill se hos Unik Design i framtiden!!!

Kram

Anonym sa...

OJ Tack för denna tid Nina
LYCKA TILL i fortsättningen

Anonym sa...

Surprise...shit! Tack för dessa år Nina och stort Lycka till med allt. Fantastisk webshop!

Ser fram emot vad som händer på Shoppen framöver! Kommer det in nya designers i höst/vinter, vad kommer hända????

Sofia sa...

Lycka till framöver och gigantisk grattiskram till dig Nina ;)

Anonym sa...

Jag vill oxå gratulera Nina och Suzanne & Linn till Unik Design! Är kund i Malmö..så vi ses säkert.

Anonym sa...

Lycka till Nina med nya jobbet. Hoppas vi hörs framöver ändå. En stor kram från mig!

Minna sa...

Nina! Lycka till och tack för fantastisk service! Stor kram!

Och hejhej till er nya ägare! spännande!!!!

Suzanne sa...

Va kul!! Alla Malmökunder är varmt välkomna in i butiken och hälsa på!

För info så kommer det nästa vecka(förhoppningsvis) en stor leverans med superfina väskor från CAIA...

O ja Sofie, det kommer att bli lite nytt på designerfronten till hösten....;-)

Ha det gott!!