tisdag 11 mars 2008

wonhundred hos Unik Design...




Hjälp så glad man kan se ut när man gör inköp...

Igår besökte jag och Suzanne Pbo och wonhundred i Köpenhamn. Shoppade loss rejält på alla höstern härligheter. Pbo har såå mycket fina saker och kvaliten är ju underbar. Det blir fina toppar, korta jackor, polos, snygga kjolar mm mm.
Jag körde direkt från jobbet (jobbar i Köpenhamn) och hämtade upp Suzanne på Köpenhamns station. Med hjälp av karta utskriven från nätet, gick det förvånandsvärt smidigt att hitta rätt. Jag blir alltid lika imponerad när jag hittar i Köpenhamn. Tur att jag fick hjälp av en proffsig kartläsare!

Efter Pbo bar det av till wonhundred, ett dansk märke som startade 2004. De skapar allt från t-shirts till skräddar sydda kostymer och jeans. Vi köpte inte in några kostymer den här gången men bla. en sjukt snygg skinn jacka - model kort. Vi hoppas såklart att plaggen ska bli favouriter, sådana man vill ha och som håller till att bäras år ut och år in. http://www.wonhundred.com/

Stor kram Linn






Inga kommentarer: